ozgeozcan CemileSzr yok canım ben kullanmadan hem aile hekimime hem kadın doğum doktoruma danıştım ikisi de kullan dedi 😊 aile hekimim yaşlı uzman bi doktor zaten kadın doğum doktorumda keza doçent doktor 😃
Rosense Ben de elenatal 2 kullanıyorum ancak maalesef enerjim düşük takviye olarak ferrum demir ilacı ve d vitamini almama rağmen sürekli yorgunluk hali var
Aysuyaman Kızlar bu multivitaminlerin şurup olanı var mı vitamin hapları büyük oluyor ben yutamiyorum ya napcam bilmiyrum 12 haftalıgm çok halsizim
Zizizi KKTCHatiralari kolajenin hamilelikte ve emzirme döneminde kullanılması uygun değil diye biliyorum
KKTCHatiralari Zizizi hayır uygundur uygun olanları var doktorunuza danışabilirsiniz multivştamin de isteyebilirsiniz fakat onu rahatlıkla besinlerden alabilirsiniz
Meli21 Zizizi kesinlikle femibion 0 dan baslayip femibion 3e kadar kullanilmali gereken her sey hapin icinde mevcut hem sizin icin hemde bebeginiz icin
Kades1234yasn yanlisanlamaama ya bn hepsinuradan sipariş verdim hem fiyat olarak daha uyguna geldi nasıl anlarım ki sahte olup olmadığını
yanlisanlamaama Kades1234yasn eczacılar anlayabilir. Benim eczacım bana sahtesiyle orjinalini gösterdi bir müşterisi almış karşılaştırmışlar asla almayın internetten diyorlar bir de gebeyseniz çok riskli. Krilom eczanede 300tl internette yarısı fiyatına mesela bu kadar fiyat farkının olması düşündürücü
balkizinbebegii Zizizi doktor size en uygun vitamini verir zaten bence rastgele kullanmayın. Halsizlik demir düşüklüğünden olabilir kan ilacı kullanın düşükse ama yine doktorunuz daha iyi bilir
Ysm0307 Zizizi ben 26haftaligim hiç ilaç kullanmıyorum doktorların o ilaçları anlaşmalı oldukları firmalara göre yazdığını bildiğim için güvenemiyorum
Misketlimonum Ysm0307 ben de sizinle aynı düşüncedeyim çoğu özel dr u ne yazıkki anlaşmalı olduğu için yazıyor
Misketlimonum Ysm0307 benim bir iki gün geride ama doktor normal diyor acaba multivitamine başlasam mı diye düşünüyorum bazen . Teşekkürler
Ysm0307 Misketlimonum bir iki günden birşey olmaz iki hafta geri ya da ilerdeyse sorun var demektir ama baslamsk size kalmış