Elisam22 Nerosss ben.normal çıktı yaptırmanız da bi sakınca yok tadi biraz tuhaf bi içecek icip kan vericeksiniz
Kayaatilla Nerosss Ben yaptırdım gazoz tarzı bir içecek içip saat başı kan alınıyor benim normal çıkmıştı
Stella_0 Nerosss Bana doktorum vücudunu ve bebeği yormaya gerek yok gerekirse açlık tokluk bakarız dedi yaptırmadım. 21 gün önce doğum yaptım çok şükür bir sıkıntımız yok 🧿🙏
Elisam22 Stella_0 ilk kızımda bende istemedim yaptırmadım ama bu doktorum istedi zararı yok deynce yaptirdim