Neva-34 Benim bir arkadaşım normal doğum yaptı Sezeryan sonrası. Bende çok istedim ama çok erken doğum olduğu için o da sezeryan olmak zorunda kaldım . Bir daha hamilelik olursa normal doğum olma ihtimali çok düşük onda erken doğum olabilir o yüzden umudum yok artık