Kizlar 9+5 haftalik hamileyim.5-6ci haftalarimda rengi koyu lekelenme yasadim proloton yazdi doktorum 2-3 haftadir bir sey yokdu.Bu gun sabah rengi cok aciq bir kahverengi leke geldi.Doktorum doğumda oldugu için smsimi yanitlamiyor.Sizce sorun olurmu??