Az önce kontrolden geldim bebek 6+2 dedi doktor ama üstte keseyi de kalp atışını da göremedik. Vajina muanesi yaptık çok şükür keseyi de kalp atışını da gördük ama bebek neden üstte gözükmüyor bi bilgisi olan var mı ? Doktor bi sıkıntı yok dedi ama ben yine tedirgin oldum birazcık