Bukis38 Kızlar 37 haftalık hamıleyim bugun uyandığımdan beri karnımı asırı hafif hissediyorum harekette etmedi sanki sizce ne yapmalıyım bilemedim
Burcumus Bukis38 bende 37+5im 5 Aralık sezeryanım var ve bir kaç gündür bende karnımı hafif hissediyorum 🙄
yaasemin Bukis38 tatlı biseyler yiyip uzanın hareket hissetmiyorsanız gidin mutlaka doktorunuza gözükun
Burculi_ Bukis38 bugün 37.haftaya girdim dun yani pazar günü o hafiflik bende de oldu birde hareketlerini hiç hissetmedim korktum baya bugün muayenem var gece yatmadan tahin pekmez yedim az da olsa hissettim çok şükür normal mi acaba doğum yaklaşıyor mu ?
Burcumus Bukis38 ay kusura bakma ya görmedim. Cevabı verneyim yaşadığın için 😁 herşeye rağmen çok güzel bir şey 🙏🏻