dogamoms bende de var gı kasıklarıma aniden bi giriyor kıvranıyorum resmen ayağa kalkınca sanki vajinamda bişey var çıktı çıkacak gibi doktor normal diyor ama artık vajinam da ağrımaya başladı normal ağrı değil bildiğin sancı gibi girip 3 4 dakika öylece kalıyorum doktor ağrı girdiğinde yat dinlen dedi normal dedi ama ne ultrasonla ne de Doğum mu diye bakmadı bebek hareket ediyor hareketlerini hep sağ yukarıda hissediyorum ama ağrım hep vajinada hani vajinanın yukarısı ve göbek deliği kısmına kadar ağrıyor su gelmesi kanaması yoksa korkma diyor anca doktor 31 Ekim’de ultrasonla bakacağım dedi bekliyorum o günü