Youtube’da hafta hafta gebelik takip videoları izliyorum ben. Dr kağan kocatepe var bu konuda ben de çok laf duymuştum “ öksürme tıksırma hamilelikte iyi değil ” fln diye.. kağan bey diyor ki “bebeğiniz amniyotik sıvı içerisinde güvende. Korkmayın. Öksürük sırasında nefessiz kalıp oksijen alamamak tehlike içerebilir ama nadir görülür birşeydir. ”
Ben de 13-14. Haftalarda hasta olmuş öksürmştm epeyy.. ballı limonlu zencefil çayı çok iyi geldi bana. Hatta ateşim 38 olmuştu ılık duşa girip çıkınca da yoğurda zencefil ve bal ekleyip yemiştim sabaha bişeyim kalmamıştı.
Şimdi 26. Hafta bitiyor elhamdülillah bebeğim gayet iyi hareketli 😊