Kızlar regl günüm 1 aralık 2 gün kaldı yani bugun bir gebenin günlüğü sayfasından gelen gebelik testinden yaptım. Teste baktığımda T de hiç çizgi görünmüyor. Testin altından flaş tuttuğum zaman koyu çizgi görünüyor testin üstünden tuttuğum zaman hiçbir şey yok. Testi bekletmeden baktım yani kuruma çizgisi değil ondan eminim 5 dakika içinde çıktı. Daha öncede başıma geldi böyle kan verdim çıkmamıştı. Böyle gebelik öğrenen varmı? Bide bir gebenin günlüğü gebelik testi ne kadar güvenilir?