cansbade Kızlar selam cumartesi günü hsg çektireceğim çekilip hemen hamile kalan var mı ? Öncesinde ve sonrasında dikkat etmem gereken bişey varmı kimi hemen ilişkiye girmiş kimi 15 gün beklemiş hangisi doğru olan ?
Eylulperisi cansbade kuzum film sonrası doktor ne yapman gerektigini söyler zaten ben çekildim doktorum 3gun ilişkiyi yasakladı korunma dedi çünkü ilk 3 ay gebe kalman cok yüksek dedi
cansbade Eylulperisi kuzumm doktorum beni devlet hastanesine yönlendirdi burda yapılcaklar kısıtlı diyerek danıscak kimse yok yani kaldım öylece bak ykardada 1 ay 15 gün korunun demişler 🤷🏼♀️
Eylulperisi cansbade kuzum vallahi her doktor ayrı bişe söylüyor dediğin gibi kimisi korun diyor kimi korunma diyor RABBİM gönlüne göre versin inşallah emeğini boşa çıkarmasın en kısa zamanda hayırlı haber alırsın🤲🏻
arirangg cansbade Evet canım, 10. Haftada kalbi durdu ama kanımda pıhtılaşma varmış. Muhtemelen o sebep oldu. Bu arada bazı doktorlar hsg çekildiği ay korunmayı tavsiye ediyor yumurtanın radyasyondan etkilenmemesi için
cansbade arirangg bilgilendirme için çok tesekkür ediyorum. Sizede geçmiş olsun insallah en yakın zamanda tekrar bi bebiş gelir sizede banada tabi :)
arirangg cansbade Ben şimdi 6 haftalık hamileyim tekrar canım. İnşallah bu sefer sağlıklı şekilde kavuşurum🥰 inşallah sen de en kısa zamanda güzel haberi alırsın 🌺
cansbade Eylulperisi aminn kim nerde anne olmak için ağlıyosa canı gönülden istyosa bunu hak ediyosa kimsenin kucagını boş bırakmasın rabbim
Haticesekerci cansbade bende 1 ekimde çekildim kuzum 1 hafta sonra ilişki dedi doktorum. Dün beta değerim 40 çıktı şimdi iki günde bir takip edeceğiz artışını
cansbade Haticesekerci ay doktorunuz istanbuldamı? İnsallah tutmustur olmustur kanda görünüyor o zaman beta 40 sa dimi?
Haticesekerci cansbade inşallah kuzum 🙏 doktorum edirnede. Var gözüküyor ama biraz düşükmüş değerim 2günde bir kan verip değer yükseliyor mu yükselmiyor mu diye bakacağız kuzum