vilooo Erken gebelik testlerinde iliskiden 5 gun sonra sonuc veriyor diyorlar. Gebeligini bu sekilde ogrenen oldumu
mrvsrcn vilooo 5 günde bebek ne ara oluşsun ne ara idrara karışsın canım 12 gün bekle ilişkiden sonra en az
gzlannesi vilooo canım ben direk kanda öğrendim 3 haftalıkken gittim test yaptım çıkmadı testte sonra erken gebelik alayım çıkar dedim onda bile çıkmadı sen düşün
vilooo Ya ne bilim tabi bebek olusmazda bes gunde hormanlarimiz degisiyor o cikiyor olabilir teste. Bide ne bilim erken gebelik testi diye satiliyor o yuzden merak ettim kullanan varmi diye
91mer vilooo erken gebelikteydiniz asıl amaçlar adete ⅗ gün kala yapılmasıdır Normal döllenme olduysa çıkar Ama geç döllenme oldusa inananınnn çıkmıyor O zamanda adet gecikmesi 5. Günü ve sonrası kaset tipi test mis
Jaleisik Canim bende aşılama yaptrdim 5.gunum inan kan vermemk için kendimi zor tutuyorum ama beklemek zorundayım 🙏😍
vilooo Jaleisik yaaa insallah oluuurrr.. bende cok heycanliyim ama ruyamda gordum hamileyim galiba 🤣 e o zaman bu testler yalan mi yaniiii
mrvsrcn vilooo yok kuzum değilim maalesef 15 aydır olmuyor😒 Rabbim bana da isteyen herkese de nasip etsin
koohydal vilooo zaten yumurtalığın döllenip rahme tutunması 1 hafta 10 gün sürüyor. dur daha rahmin haberi yok bebekten 😄😄
vilooo koohydal e niye bu testleri iliskiden bes gun sonra sonuc gosterir diye satiyorlar umutlarimizla oynuyorlar 🤣
Aysenur222 Canım sen ilişkiden bir gün sonra yap daha garanti internet denen bişe var erken gebeliğin amacı adetten önce yani gene 15 gün gecmesi gerekiyor yumurtalamadan öle sonuç veriyor
vilooo Burnumageliyoduslkmsn 91mer adetimi bilmiyorum iste. Adet gunumu yani. Ama adet olacaktim kasiklarimda agri vardi. Ya o gun yada bir gun ssonra kesin adet olacaktim. O gun korunmasiz iliski oldu 25 kasim. Zaten adet agrim gecti. O gunden bi gun sonra ruyamda mememden sut geldigini gordum. Ben toplam 5 gebelik gecirdim ve hepsini ruyamda gordum oyle test yaptim oylelikle hamile oldugumu anladim. Neyse sol kasigimda hafif bi sızı var ve sol memem sizliyor adet agrilarimda gecti bakalim
Burnumageliyoduslkmsn Beni etkilememisti testin negatif çıkmasi 4 Eylül’de evlenip 26 Eylül’de test yaptım silikle 114 betayla öğrendim direk hamile kalmışım 2. Haftada testler hep negatif çıktı sırf meraktan yapıyordum eşimle hayalimizdi hemen olsun istiyordum 6 7 test yapmisimdir ama seni negatif çıkmasi etkileyecekse yapma etkilemez diyorsan yap canım
yesimkarayigit Ben Napim been 😅 klomen tedavisi görüyorum ilk ayım 26 gün oldu adetime 4 gün var çatlama iğnesinin üstünden 16 gün geçti sabredemiyorum ağrım var ama adet olmuyor geçen haftada oluyorum dedim olmadım 😬