Dilos1717 12 hafta 3 günlük gebeyim. Bugün ikili tarama testimiz vardı. Doktor cinsiyet için bi kabarcık görüyorum ama kesin bir şey söylemek için daha çok erken dedi. Kesin erkek midir acaba böyle bir şey yaşayıp kız çıkan oldu mu 😂