Elfidan doktorunuza söyleyin mutlaka, gidemiyorsanız arayın her türlü lekelenme ve kanama tehlikelidir. Dinlenin ve kendinizi yormayın. Bendede olmuştu kanamaya dönüştü sonra hemen geçtş ama çok şükür bi sorun olmadı. Progestan iğneye başlatmıştı beni