Hatice_Bahri Anneler yenı uyandım ama uyandığımda ıc çamaşırım pıjamam ıslaktı sancım yok ama belım hafıf agrıyor . Böyle olupta doğuran oldumu kanamam yok
Sevim166 Hatice_Bahri benimde öyle oldu sancım yoktu evin içinde gezinirken hafif hafif su aktı doktora gittim biraz suyun azalmış bide çatı muanesi yapalım dedi muanede 3 cm açıklık çıkınca hemen doğuma alındım canım hayırlısı olsun senin için
Hatice_Bahri Sevim166 Su deyılmıs benımkı idrar akıntısıymış bebek baskı uyguluyormuş . Ben bugun doğar zanettım ama hala yok 😂 neyse kısmet
Sevim166 Hatice_Bahri 😂😂 bende kaçırdım sanmıştım utancımdan hatta söylemiyim dedim başta bekledim biraz ama sonra söylemiştim nolur nolmaz diye