kızlar ben 26 yaşındayım 20 aylık evliyim kendimi bildim bileli pcosum zaman zaman bekarken doğum kontrol kullandım adetlerim hep düzensizdi, evlendim ilk üç ay çok güzel düzenli adet oldum sonra bozulmaya başladı bebek düşünmedik o ara 5.aydan sonra tamam artık deneyelim dedik başladık denemeye ama benim regl 60 günde bir falan olmaya başladı ben doktora gitme kararı aldım regl olamıyorum nasıl gebe kalacam diyerek sağ olsun fırsatçı bir doktor buldum konyanın en pahalı hastanesinde kadın bana bir tane hormon testi bişey yapmadan bende tedaviyi başlattı bende o an koyun gibi hiç fark etmedim ilk ay klomen denedik olmadı gelişmedi yumurtam ikinci ve üçüncü ay femara denedik çatlatma iğnesi, olmadı araya ramazan girdi ara verdim bayram sonu tıp fakültesine gitme kararı aldım neyse gittim bana hormon testi yaptılar prolaktinim 45 çıktı doktor ilaç verdi rahim filmi için gün verdi yolladı neyse düştü prolaktinim rahim filminde sıkıntı çıkmadı bu arada eşim 3 kez sperm testi verdi ara ara ondada sıkıntı çıkmadı doktor aşılama yapalım istersen dedi hazır değildim kabul etmedim, rahim filmi çekildiğim ay adetim gecikti beta verdim 5,08 çıktı ama sonra regl oldum doktor kimyasal dedi bu arada eşime de türlü türlü takviyeler vitaminler ballar yediriyorum , kendime sürekli hacamat yaptırıyorum sonra mfk aldım hem eşime hem kendime kullandık bir ay yine bişey yok benim adet yine gecikti 60 gün soğan suyu söktürücü bilmem ne derken bir adet oldum neredeyse 1 ay sürdü kanama :) sonra yeni bir doktora gitme kararı aldım ve sonunda gönlüme göre bir doktor buldum bizi aşılamaya uygun görmedi spermde falan sıkıntı yok dedi bana yoğunlaştı önce bir hormonları dengeleyelim dedi doğum kontrol verdi aralıkta regl olunca tekrar gitcem yeni tedavi yöntemine karar vercez. Ama kilo ver stres yapma senin bebeğin olacak biz sadece bunun sağlıklı ilerlemesi sağlıklı doğması için uğraşacağız şu an falan dedi gayet iyi doktor beni de eşimi de telkin etti ay baya uzun oldu ama işte regl olunca gideceğim aralığın ikinci haftası falan bu arada birde vajinal süülük yaptırdım bir cesaret inşallah faydası olur kim ne derse onu yaptırdım. Ama bir yandan da direkt tüp bebek mi yaptırsam diye de düşünmüyor değilim çok yoruldum çünkü oturup hüngür hüngür ağlamak istiyorum…..