1prensannesi_ kız erkek farketmez ama bende kız istiyordum yani gönlümde kız vardı. Her gören kızın olucak falan diyodu iyice kendimi kıza alıştırmıştım. Doktor 13. Hafta %70 erkek dedi üzüldüm sonra kesin erkek oldu şuan öyle çok alıştımki sabırsızlıkla doğmasını bekliyorum :)