16 haftalık hamıleyım kızlar 11. Haftadan beri kanama alanım var bi azalıyor bı tekrarlıyor ıgne progestan kullanıyorum bi kere yogun kanamaylada hastanede yattım gecen hafta baya yogun sekılde siyah lekelenmem suru tamam dedim bu sefer kapanıcak kanama alanı kesıldı sonra ıkı gun gelmedi bugun sabah tekrar bıdaha lekelenmem oldu içinde bi hep korku ona bıseymı oldu sevınemıyorum