Rabia07 benimde tam.tersi 2 hafta geride bebek. Ama doktorlar genelde 37 den sonra bebekler cok kilo aldigi icin dikkat ediyolar normal dogumu zorlayabiliyor catin darsa muhtemelen sezeryan olursun genisse 38.haftada suni sanci verir dahada bebegin buyumesin diye saglikla dogsunlarda yapcak bisi yok valla beklemedeyiz.