Ggok Merhabalar,normal regl döneminde hiç ağrısı olmayan birisi olarak soruyorum, gebelik olduğunda da belirti olmama ihtimali sizce yüksek midir?yada belirti olmadan gebelik yaşamış olan var mı?
pollyanna- Ggok burda hiç belirtisi olmadan hamilelik sürecini geçirenleri okudum. elbette adet gecikmesi vs yaşanır ama belirti olmaması veya erkenden olmaması da olasılık bence.
NobleMom Ggok ben kızıma hamile olduğumu öğrenene kadar hiç bir belirti yaşamamıştım. Hatta hamile olduğumu öğrendiğimde neden hiç belirtim yok benim acaba sağlıklı bir gebelikmi diye çok kafaya takmıştım 😅 öğrendikten bir hafta sonra dünyam tersine döndü dibine kadar yaşadım çok şükür tüm belirtileri 🙈
dilaradoyan Ggok tabiki belirti olmadan da hamilelik olur. Her hamile ve her bebek onun vücuda yaptığı etki farklıdır
Kuzucugunannesi Ggok ben adet gecikmesi dışında bi belirti yasamadim her iki oglumda da ne aşerme ne mide bulantisi ne gogus hassiyeti sadece buyuyen tek sey karnm olmustu
Songulll46____28 Belirtiler belki farkedilmez ama olmaması mümkün değil bence çünkü beden o kadar değişiyor ki bi belirti vermemesi çok zor bence
guzelanne01_ Ggok 2 gebeliğimdede belirti olmadı tek belirti çok sık lavaboya çıkmamdı ikisindede ve günümün geçmesi