Kızlar hem eşim hem ben kararsız ve mükemmeliyetçi insanlarız ve maalesef isme karar veremiyoruz Aslıhan ismi nasıl sizce bana çok asil ve karakteristik geldi tek problem daha bebekken ve küçükken ağır mı gelir Aslıhan diye hitap etmek bebeğe bir de etrafınızda ismi Aslıhan olanlar var mı varsa nasıl insanlar?