Günaydın sevgili minnoş anneler,
24+0′ız şuan yaklaşık 1 haftadır göğüs aramın 3-4 parmak altında (tam hamilelik göbeğimin üst noktası) minik bir daire şeklinde alanda sanki kaynar su fışkırmış gibi bir yanık acısı var. Sürekli değil ama ara ara bu acıyı hissediyorum. Ağrı gibi değil tam tasvir ettiğim gibi kaynamış su yanığı gibi. Bebiş hareketlerini de çok net hissetmeye başlamıştım onu da artık hissetmiyorum belli belirsiz sanki bir şeyler var ama geçen haftalarda hissettiğim gibi kıpır kıpır değil. Bu haftalarda bu tür şeyler normal mi? Normalde şeker yüklemesi için 2 hafta sonra gidecektim daha erken gitmeli miyim doktora ne dersiniz?