Simonetta Son 10 yılda tetanoz olunmadıysa gebelikte olunması lazımmış. Doktorum son aylara doğru yaparız demişti. Aile hekimim 2. Trimester başında yapmamız gerek dedi. Kime inancam ben? Yaptıran var mı? Ne zaman yaptırdınız? Çok acıyo mu?
Mervetnl Simonetta ben doktorumu dinledim tek doz yaptırdım geçen cuma hafta sonu çok kol ağrım oldu bugün bile hala ağrıyor ama dayanılmayacak bir ağrı değil ben olsam doktorumu dinlerdim bu arada 🌸
Zeyzey13 Simonetta ben ilk hamileleliğimde 2 tane oldum. Doğum sonrası 1 tane daha oldum. Şimdi tekrar hamileyim. Doktorum olmana gerek yok dedi. Aile hekimi 1 doz olabilirsin istersen dedi. Ben olmayacağım. Doğum sonrası bir doz daha olacağım. Hamileleikte ağır gelmişti bana 😒
Syd53 Simonetta momlife_7 ben 18. Hafta da vuruldum birinci dozu ne ağrı ne ateş ne sızı hiç bişey yapmadı 2. Doza gerek duymadı doktorum doğumdan sonra bebekle beraber olacağım
mylittlebabym Ben iki doz oldum, hemşire bir defa daha olmam gerektiğini, bebek doğduktan sonrada iki tane daha olmam gerektiğini söyledi. Bir daha da ömür boyu olmaya gerek kalmayacakmış diğer gebeliklerde.
Eylulun_annesiii Ben olmayacağım. Doktorum stabil ortamda yapıyoruz ameliyatı zaten dedi. Sen bilirsin olup olmamak sana kalmış dedi. Çevremde olan arkadaşlarım ateş ağrılı geçirdi hep. Ben korktum valla olmayacağım. Ama herkes kendi doktorunu dinlesin tabi.
280322- İlk doz 18 sonra 22 haftada yapıldı, Bebek doğunca da yapılıcakmis 2 doz aralıklarla yani sonra hiç gerek olmaz dediler doktorda ebe de yani
Sadikee Simonetta ilk kızımda da 2 doz oldum devam etmediğim için dozlara doğumdan sonra şimdi 2 doz daha oldum 2.trismesterdeyim ağrı falan olmadı dün ikinci dozumu yaptırdım