Bebekdelisi valla benim içtiğimde 10’lu haftalardı 20’li haftada da içtim bişey olmadı Allah’a şükür sirke de koydum limon da zaten çok ekşi istiyordu canım genel hamilelik başlarında bişey olmadı yani bir kaseden bişey olacağını sanmıyorum rabbim izin vermedikçe hiç bişey olmaz eskiden onu mu yesem bunu mu yesem yoktu ne bulurlarsa onu yiyiyolardı yani sonuçta 😅 herşey Allah’ın elinde bence bişey olmaz 🤲🏻