Kiraz1112 yok canım merak etme ben 30 haftalıktan beri erken doğum riskim var ama şükürler olsun bir şey olmadı. Şimdi 35+2 olduk çok sorun yaşadım psikolojik olarak bedensel olarak bu durumda yemene içmene dikkat et kendini çok yorma hiç bir zaman strese girmemeye özen göster bol bol da dinlen sana tavsiyem ben pek yapamadım son iki haftadır ama hayırlısı buymuş demek ki 🤷🏻♀️❤️👼🏻