Leon06 bana sadece folidoce vermişti, decavit içinde folik asit vardır belki kullanmadım bilgim yok bi araştır istersen, o şekilde olunca ek folik asit vermemişti doktorum. Folidoce bitince multivitamine başladım previt positive ismi içinde folik asit ve onun harici birçok vitamin vardı o yüzden ek folik asit vermedi. Doktoruna danışıp o şekilde kullan canım