Yasemindemirtas esmaozan rabbim sağ sağlim kucagına almayı nasip etsin canım 😍 allah bi avazda kurtarsın insallah
HuriyeTrkolu Ben slepy aldım Türk malı olduğu için keza molfixte öyle Türk malı dururken (eğer memnun kalırsam)neden yurtdışı kaynaklı alalım ki bence denemeye değer
Tuba52 PrimA hayır! Sleepy molfix evet (başlangıç) sonrasında hem uygun hem kalite ararsanız yaşı sonrası bim’in A101 in belli bez markalarını deneyin ,devamlılığına siz karar verin,kullanıp memnun kalan çok anne var çevremde de.
Emre Bende sleepy kullandım bir ay boyunca çok pişik yaptı. Bimin bezine geçtim gayet güzel. Sleepy her markette yok ayrıca.
Muhammedamine Molfix almaya karar verdim civilde 132 li bez 50 tl ydi . Stokta kalmadı onu bekliyorum alıcam
Tugbaa34 Ben prima aldım ama şuanda fıyatları cok artış gösterdiğinden molfıx veya sleepy alıcaktım e bebekte yorumları okuyunca vazgectım sızdırma cok yapıyormuş baby&me var onu alıcam cok memnun herkes
SvgYsfTprk Okaradeniz ben kullandım prima ile aynı para nerdeyse iyimiysi evet iyiydi ilk bebegmde hem huggiıes hem prima kullandım suan hamileyim almıcam sleppy yada molfx alıcam bukez gereksz pahalı diğerleri😊