cansualtikulac MERHABA KIZLAR💝 İlişki tarihlerim kalpli olanlar sizce ne zaman Erken gebelik testi yapmalıyım? Nerdeyse tüm belirtilerim var 3 gündür aktıntılarım çoğaldı lavabodan çıkamıyorum, bulantım ve kaşık ağrım çok🥺
91mer cansualtikulac adetim gecikmesini bekleyin en sağlamı 5 fün erken olarak :) öncesinde yapınca stres oluşuyor Buda olumsuzluk olur
cansualtikulac 91mer çalışıyorum ama içim kıpır kıpır aklımdan çıkmıyor sürekli burda buluyorum kendimi😅😍
Ben_bir_anne_miyim Ay ben ne kadar sakin bi insanım ya 5 gün geciktim gidipte test yapmıyorum. Millet gecikmemesine rağmen test yapıyor alemim gerçekten 🤣🤣🤣 canım inşallah vardır gebelik hayırlı haberlerini bekliyoruz 🥰