Kubracetinkaya-66 Kızlar merhaba 6 haftalık gebeyim Ümraniye’de yaşıyorum doğru düzgün bi doktor bulamadım hepsi farklı şeyler söylüyor acaba memnun kaldığınız bir doktor ve hastane var mı ?
Binnur-cam Kubracetinkaya-66 ben normalde avrupa yakası oturuyorum ama maltepe universitesi aygen çelik gitmiştim iyi bi doktordu bi araştır istersen .
dilaradoyan Kubracetinkaya-66 canım ben öneri üzerine Çamlıca erdem hastanesinde adalet zati can’a gittim. Hastane olarak beğenmesem de sırf doktor için gitmiştim gerçekten de memnun kaldım. Günün son hastası bile olsanız sanki ilk sizinle başlıyor gibi hiçbir yorgunluğunu kimseye yansıtmıyor. Hep pozitif bütün sorulara objektif yanıt veriyor
Syd53 Kubracetinkaya-66 Ümraniye de iğdaş binasında Kadriye Şener var ben ona gidiyorum çokta memnunum tavsiye ederim
Zyinat Kubracetinkaya-66 bende Ümraniye’de oturuyorum ama Kozyatağı central hospitala gidiyorum dr fatmagul temel iyi bir doktor en başından beri onda takipliyim , 37+3 olduk kuzumla
M-g2118 Zyinat ay merhaba hayırlı olsun bebiş doğmuştur hastaneden memnun kaldınız mı doktordan acaba
Syd53 Aysenurozs anlaşmalı olduğu bir çok hastane var 6 binden başlayıp 30 a çıkıyor hastanesine göre değişiyor fiyatları
ssahnss Kubracetinkaya-66 Sukran akalin’a gidiyorum ozel klinikte umraniye fera business binasinda muayene ucreti suan da 400 tl tatli ve naif bi doktor ilgili de arkadasimda ona gitmisti anlasmali hastanesine bagli olarak dogum ucretleri degisiyor arkadasim medistate hastanesinde sezaryen dogum icin doktora 7 hastaneye 8 bin odemis
ElifAkyol Kubracetinkaya-66 Sondurak ümran tıp Zeycan aydın Memnunum doğumuda zeycan hocayla düşünüyorum doğumu afiyet hastanesinde yaptırıyor