mervegns Muane için gittim nts ye 3 kez girdim sancı çıkıyor ama ne sancı ne birsey hissediyorum sonra çatı muanesi yapalım dedi doktor 3 cm açıklık var yatış dedi bende istemedim evde sancı bekleyim diye ama belirti yok yatış yapsam suni ile doğum başlayacak napalım bilemedim evde sancı beklesem bu açıklıkla bi zararı olur mu ya da bu durumu yaşayıp kaç gün içinde doğum yaptınız
Muezzarabiaertyudf mervegns canım sıcak suya otur kovaya kaynat suyu doldur kovanın üstüne otur açılman yavaş yavaş olacak sancında başlar zaten
Muezzarabiaertyudf mervegns kimisi bünye ile alakalı sancı hissetmiyor canım belli bi açıklığa kadar ıkınma isteğin olacağı zaman anla ki doğuruyorsun koş ☺️
mervegns Mutlukalp 3 defa nts ye girdim 3 üçünde de sancı var düzenli değil bi tanesinde 2 diğerinde 3 diğerinde 1 sancı var ama yüksek
mervegns Yani herangi bir sıkıntı olmaz değil mi evde beklesem canım çünkü tuvalete girerken bile tedirginim birsey olur diye
Muezzarabiaertyudf mervegns yani sancıyı evde çekmek mantıklı sen sıcak suya otur 8gibi tekrar bi git
Mutlukalp mervegns 1 cm di 4 gün önce şimdi bilmiyorum ama rahmimde ara ara gelen bıçak saplanması gibi sancı oluyo