nursmeric evet benim doktorumda normal dogumu deneyelim dersen ben yaptırırım ama cok uzun ve çetrefilli olur, senin üstüne biri cıkıp kaburgalarını bastıracak, cocugu vakumla almak zorunda kalabiliriz, cok dikişin olur gibi gibi şeyler söyledi. Kendimi değil de çocuğu riske atmak istemediğim için 39.haftaya kadar beklemeye karar verdik, o güne kadar tekrar kontrol edecek ancak bir gelişme olmazsa sezeryan olmam daha doprunolur gibi geliyor bana. Teşekkür ederim yorumunuz için.