Betul3737 Kızlar merhaba , ikili testte doktorum kıza benzetti daha sonra 13+4 te farklı bir doktora gittim oda kız dedi ,dün 18 haftalık kontrole gittim doktorum yüzde yüz erkek dedi, burada Zeynep ve @Gulsen4224 de erkek demişti, 🌷oğluşum olucak😍
gzlannesi Betul3737 banada tam tersi ilk erkek dediler 17 de kız gibi dediler şimdi detaylı ultrasonu bekliyorum 1 hafta sonra netleşecek gülşenle seri olan bayan erkek demişti bekliyorum heycanla
AyEmGul Leylaberk foruma girdiğnizde sol köşede üç tane üst üste çizgi var oraya basın resim yükle seçeneğini göreceksiniz. Resmi oraya yükleyip çıkan bağlantıyı kopyalayın ve buraya yapıştırın. 😇
Leylaberk @Gulsen4224 Bize bakarmısınız lütfen 2 Doktor da başka şey dedi ❤🥰 resim de ters çekmişim dödürme yapamadım burda 5 haftalık falandı