Sevval0 Merhaba kızlar çatlatma ignemin 12. Günü aşırı bel ağrısı karın ağrısı adet olacakmisim gibi ara ara bulantı ve beta HCG baktırdım değerim 25 çıktı şuan gebelik var gözüküyor
balpetegiii Sevval0 merhaba canım benim de 8. Günüm kasık ağrısı dışında belirtim yok doktor kesin hamilesin dedi mi sana iğnenin etkisi kalmamıştır herhalde beta da düşüş olmaz bu günden sonra da demi
Arzu501 Bel ağrısı hamilelik işaretidirmj acaba bendede şiddetli bel ağrııs var adetime 1 gün var. Hiç böyle olmazdım
Sevval0 balpetegiii yarın tekrar kan tahlili vereceğim 2 katına çıkmışsa kesin hamilesin dedi doktorum