Öncelikle geçmiş olsun çocuk endokronoloji takip etmeli 1 yaşına kadar levatiron kullandık 1 yaşa kadar her ay düzenli kan tahlili yapıldı 1 yaşına gelşnce ultrason muayanesi kan sonucu temiz çıktı bıraktık şuan 8 yaşında herhangi bi sıkıntımız yok çok şükür