Açılma yok hala sezeryana alacaklar kafası ve göbeği büyük suyunda azalmış dedi doktor gün olarak doldurdun istersen normali zorlarım ama hiç açılma yok dedi. Sezeryan olacak canlar Allah nasip ederse hepinize bol bol dua edeceğim. Meryem ana otunuda çıkartayım değil mi sudan sezeryanda bi faydası olmaz değil mi