Anne-23 Kızlar bulantılarım bıtmıstı 16 haftada sımdı 24 haftalık olduk ama tekrar başladı normal mı acaba ınternette erken doğum belırıtısı falan yazınca korktum
birprensbirprensesannesi- Anne-23 bende de aynısı oldu o haftalarda prilamı içmeyi bırakmıştım 24ten sonra geri başladım 30 haftalığım son 3gündür yine aşırı bulantılarım oluyor
Anne-23 birprensbirprensesannesi- heralde tekrar başlıyor ınternette okuduğumda bebek hareketı bile olabılırmıs ama ınsan endıse ediyor ıste her şeyden teşekkür ediyorum 🥰