gul12320 çok afedersiniz diyerek başlıyorum benim başından beri var Şuan 30 haftalığım hala var Rezene çayı içiyorum o biraz rahatlatıyor bol yürüyüş yapıyorum iyi geliyor hatta hamileliğimin başında o kadar vardı ki karnım şişti doktorum gaz olduğunu söyledi ama malesef geçirecek bir şey yok sadece yürüyüş ve Rezene