Hayal02 Adet günüme üç gün var büyük ihtimalle bugün yaptığım prodictor erken gebelik testi negatif çıktı 🥹 muhtemelen doğrudur değil mi umudum yine bitti
oznur2410 Adetin geçtikten sonra tekrar bak canım gec döllenme olmuş olabilir belki inşallah vardır benimde 7 gün geçti hala olmadım 2 gün önce testim negatifti inşallah dönmüştür
Hayal02 oznur2410 inşallah dönmüştür ben 18 inde yumurtlama 20 sinde çatlama gördüm acaba ihtimal varmıdır
Fatimanur oznur2410 aynıyız canım benimde bugün 7. Günüm gecikmeli 3.gün test yapmıştım negatif çıktı bugünde sabah yaptım yine negatif çıktı bilmiyorum geç döllenmede anca 15 gün geçince çıkar diye duymuştum ben . Bugünde doktor randevum var inşallah bebek vardır da testler yanıltıyordur .sanada inşallah tez zamanda sevindirici haber verirler canım
-esraaa- Kızlar testler sonradan pozitif çıkabiliyor onu da göz önünde bulundurun. Benim testim negatifti adetime bir gün vardı. Sabah uyandım teste tekrar baktım çok ince bir çizgi daha oluşmuştu. Şimdi nerdeyse 9 haftalık hamileyim 😋
Fatmasevimyaras Kizlar. Benim adetim de 10 gün geçmişti test yaptım başta negatif cikmisti sonradan baktım silik ince bı cizgi vardı ve su an 2nciye hamile olduğumu ogrendim Allah isteyen herkese nasip etsin
oznur2410 Fatimanur Amin İnşallah canım benim güzel haberlerini bekliyorum o zaman bende yarın sabah test yapmayı düşünüyorum tekrardan bakalım ne olucak