sehercyrngr kesinlikle enfeksiyon hastaneye git 4 gün önce taburcu oldum daha bana antibiyotik vermişlerdi bende içmedim çocuğa zarar dedim kendi kendime evde enfeksiyona iyi gelecek şeyler yapmaya çalıştım sonra bir ishal oldum nst ye bağladılar sancım çıktı yatışımı yaptılar doktor çok kızdı bana sen çocuk değilsin bizim verdigimiz ilaçlar zararlı olsa bebeğine neden verelim dedi erken doğum riskim var şuan 31+5 haftalığım sırf bu idrar yolu enfeksiyonu yüzünden