canım ilk dozu 24. Haftaya kadar yapıyorlar zaten sen sağlık ocağındaki ebe ile konuş erteler zaten. Ayrıca olmadım diyenler de neye göre olmadı anlamak mümkün değil ben ki ağrı kesici bile kullanmam ilaçlara ve aşılara o kadar uzak bir insanım ama hem bebek hemde anne sağlığı için çok önemli