beyzanur-ylmaz0 22 haftalığım ve çok kötü üşüttüm. Çok öksürüyorum ve ateşim var kendimi kötü hissediyorum. Antibiyotik falan da kullanamam. Ne yapcağımı bilmiyorum bişi önerin lütfen
Bade0022 beyzanur-ylmaz0 ben hamile olduğumdan beri her ay hastalanıyorum tek yaptığım şey parol içip ateş düşürmek terlemek günde 3 tane ye kadar içmek serbest bide limon portakal falan varsa onu yemek başkada birşey olmuyor kuzum portakal elma falan onları koy kaynak suyuna bal at azıcık zencefilde serbest iç iyi gelir
sehercyrngr Bende 22 haftalığım suan ama bir kaç hafta önce çok kötü grip olmuştum ilaçta kullanamadığım icin sık sık sıcak çorba ve mandalina tükettim ha birde köfte yani acı eksi sıcak şeyler yiyerek hafiflettim faydası oluyor