Nazendehanim 36+3 üm 1 saat süren aralıksız karın ağrım oldu,şimdi biraz hafifledi.Bugun doktordaydim her şey normal dedi.Minik kasılmalar var.Bu karın ağrısını yaşayan var mı ,sancı gibi de değil karın ağrısı
HurremSultan Nazendehanim bende de oluyor bende sordum. Bu ağrılar çok normal dinlen ilaç falan veremem bunun için çekeceksin mecburen zaten doğuma çok az kaldı dedi🥺🥺
Susen2 Nazendehanim Benim de uzun suren adet agrisi gibu agrim olmustu. Eger girip cikan agri degilse sorun degil dedi doktor bana, bol su ic dinlen dedi.
Nazendehanim HurremSultan hadi ya ,hiç geçmiyor bacım 6 dan beri yatıyorum bir ara uyudum gözümü açtım yine başladı 🤯
HurremSultan Nazendehanim valla bugün acile gittim hem hareket azalmıştı hemde ağrım vardı. Bebek kanala girmiş sancim coktu ama sanırım açıklık su gelmesi vs. Olmadığı için doktor eve homderdi. Çok mutsuzum keşke dogursaydim😅😅
Nazendehanim Susen2 anladım canım ,girip çıkan bir ağrı olmadığı için de kafama takıldı . Teşekkür ederim 🌸 Doktora da sordum şimdi
Nazendehanim HurremSultan doğum moduna girmişsin 😅 ben de doktora sordum girip çıkan bir ağrı değilse önemli değil dedi . Beni de haftaya çatı kontrolü yapcak normal doğumu tetikliyor 40 i beklemeyelim dedi . İyi ki sana suni sanciyi dayamadilar acilmanolsun diye.Kac haftaliksin
HurremSultan Nazendehanim keşke dayasalwrdi yawrum. Benim bebe 3900 olmuş 36+4 günlüğüm birde ağrım da girip çıkıyor zatensadece öyle 5 dakikada bir falan degil🥴🥴
Nazendehanim HurremSultan hee o zaman doğru haklısın Allah tek nefeste kurtarsın bacım haftamız aynı benimki en son 2650 ydi 😅 e doktor ne diyor normal doğum sanırım senin de nasıl olacak ,bekleyecek sezaryan mi olsun diyor
HurremSultan Nazendehanim bilmiyorum ki ya iki tane doktora gidiyorum. Biri özel biri devlet. Ozeldeki çok az konuşuyor devletteki de bu ara dogmazsa sezeryan olur diyor. Bakalım nolcak stresli bir bekleyiş icindeyim🥴🥴
HurremSultan Nazendehanim yapmaz olur muyum.canim belkide çok hurma yedigim için 2 günde 500 gr almis
Nazendehanim HurremSultan hadi ya ben de başlayayım mi hurma yemeye erken dedim ama benimki tospik değil bişe olmaz heralde 😅
Nazendehanim Mihra09 yok canım hiç hafif değildi ,yoğun karın ağrısı adet ağrısı gibi değildi. Doktorum girip cikan bir ağrı değilse gelmene gerek yok dedi .33-34 TE hafif adet ağrıları oluyordu geciyordu ama
Mihra09 Nazendehanim benimde ağrım oluyor ama adet ağrısı gibi doktor oylese normal dedi ama benim de belim ve kasıklarım çok agriyo 37 haftaligim ama hiç dinlenmiyorum ondanda agriyo olabilir benimki
Nazendehanim Mihra09 bel ağrım istirahat etmedigin içindir ,kasık ağrın da artık doğum yaklaştığı içindir bence yalancı sancı dedikleri de o minvalde bir şey heralde benim de 1 Saattir kasık ağrım başladı ilk kez