Dnz35 33+1 de gittiğimde direk eşim doğum nasıl olucak dedi ben riske atmak istemiyorum sezeryana gün vereyim dedi verdi dizde öyle yapın hocam doğum konusunu hiç konuşmadık nasıl olucak ben sezeryan istiyorum falan deyin 🙏34+5 haftalığım benimde cuma günü kontrol hocam normal olmaz mı dicem 🤭