Beybi-ahsen 3. Gebeliğim hiçbir belirti yaşamadığım için 15 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim asla bi belirti yaşamadım hatta doktora sağlıklı mı bu bebek ben hiç birşey hissetmiyorum dedim çünkü ilk 2 gebeliğim dizilerdeki hamilelikler gibi kusma bulantı koku hassasiyeti berbattı kızım çok küçük Allah yüzüme baktı diyorum bende yoksa ona nasıl yemek verir bakardım oluyor yani canım her hamilelik aynı değil. İkinci hamileliğimde 16 haftada kızımı hissetmeme rağmen bunda 19 da zar zor anladım hareketini