genccanne İki gün öncesine kadar şılgın bebeğim gayet sakin çok az hareket ediyor başına gelen varmı endişelenmeye başladım hafiften
Gulaykrr genccanne bende 36. Haftadayim 3 haftadır durumum aynı sürekli nst bakicaz dedi doktor bugün yine kontrole gidicem
Nazendehanim genccanne başıma gelmedi ama daha dün doktorumla hareket azalması üzerine konuştuk ,bence git önemli bir şey
genccanne genccanne Arkadaşlar bebeğimin hareketler nornalleşti dün galiba ben hissedemedim bilmiyorum şuan iyiyiz sağolun
genccanne Cuma kontrol var ama beklesemmi gitsemmi belirgin azaldı gibi gisesiyorum hafifte stres yaptım hissedemedim diye onuda anlamıştır
Mhrbn44_ Saglik ocagi yakinsa bi git en azindan kalbini dinler ebeler bisey soylerler olmazsa hastaneye gidersin
Elegie Bildiğim kadarıyla bebek kanala girince hareketlerinde azalma oluyormuş göbeğiniz aşağıya indi mi ki?
Gulaykrr genccanne yani az hareket etmesi iyi değil dedi bende korktum açıkçası her hafta nst çekiliyor istersen bı git bekleme. Sürekli karnımı sallıyorlar uyandırmaya çalışıyorlar bı kaç kere serum takıldı tekrar nst çekildi