Snmg 4 günlük bebeğimin sarılığı yüksek çıktı. Sürekli emzirmem lazım ama emzirirken hep uyku halinde böyle olunca da ben doyup doymadığını anlayamıyorum. Memede emzirirken uyuyan bebeğimi nasıl uyandırabilirim? Tecrübeli olan annelerim fikirlerinize ihtiyacım var….
Baltopu2 Snmg ayağının altını çimcikle,oğlum sarılık olduğunda doktor öyle yapmıştı çığlık atmıştı çocuk bende üzülmüştüm.Doktor sarılığının ilerlemesi daha kötü,hastaneye yatmak zorunda kalır böyle yapbkaldir besle demişti yapmıştım
Baymehal Snmg canım kundaktaysa aç kundağını veya altını aç benim ki de uyuyordu hep burnunu ayağını herşeyi denedim pes etme sende sürekli konuş bebeğinle rahatsız olup uyanacaktır 😅allah sağlık versin 🤲🏻💞
Snmg Gulsahcicek deniyorum inanın ki artık vicdansız anne gibi hissediyorum kendimi ama bana mısın demiyor ☹️
Snmg Baltopu2 satılığın ilerlemesindense tabi o an üzülmesine razı oluyoruz artık ama onları da uygulamama rağmen hiç etki etmiyor işte 😔 topuklarına hafifçe vuruyorum burnunu sıkıyorum öpüyorum konuşuyorum yok ☹️
Gulsahcicek Snmg asla oyle düşünme bunu yaşayan tek sen değilsin hepimiz yaşadık canım bubir süreç geçicek panik yapma emzirme ye ugras sen iyi bir annesin unutma 💖
Ledeyna21 Snmg yüzüyle oyna burnunu ara ara tut dalmasın ayaklarıyla oyna çene altı daha uyumadan sürekli boynunun altı yüzü daha dalmadan oyna dalmasın çekmeyi bıraktığı zaman dürt sütü ağzına sık biraz duklarını ıslat sık emzirmekle geçecektir inşallah kısa sürede
Snmg Ledeyna21 hepsini yapıyorum ama sanırım biraz az yapmıyorum kıyamıyorum ☹️ ama yapmam lazım haklısınız…
Defne_momm Snmg ayağının altına vur ama birazcık sert olabilir yumuşak dokununca tepki vermiyor bizim hemşire öyle yapmıştı