Benim 38.haftamda 3 cm açıkligim vardı doktor çatı muayenesi yaparken fark etti suni sancı verip doğumu başlatabiliriz ama bebek kendi istediği zaman gelsin demişti,ılık su ile duş almamı ve squat yapmamı önermişti.Ertesi gün hafif hafif sancılar başladı ve nişanım geldi.Sancılar düzenli olmadığı için ve bebek kanala girmediği için yine de suni sancı aldım.Ama bence bebek ne zaman gelmek istiyorsa o zaman gelsin herhangi bir risk yoksa