HSena38 suyun geldiğinizde nasıl anladınız bende 38+4 oldum ilk gebeliğim sürekli düşünüyorum nasıl anlarom diye doktorum tutamazsın dedi ama ben süreklilik su içtiğim için devamlılığı tuvalet çıkıyorum ama ya arada suyum gelirsen ve tuvalet zannedersem diye de korkuyorum.