Evin33 Merhaba kizlar 4 aylık hamileyim sigortali iste ne kadar çalimam lazım para almak için bilgisi olan var mı sigorta kaç gün yatirilmali
aysask Evin33 Doğum raporu almazdan önceki 1 yıl içerisinde toplam 90 günlük sigorta prim günün yatmış olması lazım şuan kaçıncı haftandasın
Melifarslan Hamilelik dönemine ait en az 90 günlük prim yatmak zorunda ondan sonra izne ayrılabiliniyor diye biliyorum 😊
aysask Evin33 İşini garantiye almak istiyorsan tam 32 haftalıkken doğum iznine ayrılırım diyorsan en geç iki hafta içinde sigortanı başlatman gerek.