Merhaba güzel anneler, gündüz hafif başım ağrıyacak gibiydi anladım ama çokta üzerine düşmedim. Akşam 9’dan beri baş ağrısı çekiyorum biraz hafiflemiş durumda ama pusuyor sanki. 14 haftalık hamileyim şiddetli baş ağrısında “Parol” içen var mı içsem bebeğe zararı olur mu acaba yoksa geçicek gibi değil.. 🫠🤕