Tgbkrkl80 şiddetli öksürüğe dönüşmeden önce doktoruna görünmelisin, sadece boğazım acıyordu grip ateş vs yoktu ,önemsemedim 4.gün şiddetli öksürüğe dönüştü ama nasıl şiddetli uyku yok sesim gitti yemek bile zor yiyordum hele geceleri nefes aldirmiyordu 🥺 en sonunda karnım o kdr acıdı ki oksurmekten ,kalktım doktora gittim doktorum kızdı daha erken gelmeliydin bu kdr çok öksürmek erken doğumu tetikler dedi, normalde öksürüğün bebeğe bir zararı yok ama çok uzun süre ve şiddetli olursa erken doğumu tetiklermis , sen bunların hiçbirini yaşamayadabilirsin ama öksürük başlarsa siddetlenmesini beklemeden kadın doğum doktoruna koş diye söylüyorum ❤️ bu arada bir sorun olmadan atlattım ama Allah korudu 🤲🖤